Van de Stadt Norman 40 żaglowe powyżej 8m

220 000PLN
Added
Mar 29, 2016
Views
2352
Rating
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
DESCRIPTION

Mocny i wygodny stalowy Van de Stadt Norman 40 – Deck Salon

Kadłub:
12,00 długości całkowitej
4,00m szerokości
2,00 zanurzenia

Stal 4/5mm, okrągłodenny, finn kil
Zabudowa 3 kabinowa
Zbudowany w Lemmer, Holandia w 1991

Zbiorniki:
Woda 600 litrów
Paliwo 400 litrów
Ścieki 100 litrów

Płetwa sterowa na grubym mocnym trzonie ze stali nierdzewnej, sterowanie kołem Whitlock ze sterociągami + niezależne sterowanie siłownikiem mechanicznym autopilota Autohelm.

Ster strumieniowy Sidepower SE60 z cichą śrubą + śruba zapasowa

Silnik:
Perkins Prima 50HP (identyczny z Volvo MD22), sterowanie w kokpicie i w sterówce. Prosty wał ze sprzęgłęm elastycznym, bezobsługową dławicą PSS, przekłądnią Wurth I 3 łopatową śrubą. Przecinacz lin/sieci na wale.

Generator 230V+380V 4kW Fisher Panda, diesel.

Gererator, silnik oraz Webasto zasilane są grawitacyjnie z 20 litrowego zbiornika rozchodowego.
Paliwo z 400 litwoergo zbiornika głównego przetaczane jest wydajną pompą elektryczną Jabsco poprzez 2 filtry + odstojnik. Eliminuje to problemy z zanieczyszczonym paliwem czy pompami na silnikach.

Takielunek:
Aluminiowe, Selden, maszt z dwoma piętrami salingów i rollerem grota. Aluminiowy bom. Składane plastikowe stopnie na top masztu. Rolery Furlex 300S do genuy i duży Profurl do foka sztormowego.
Takielunek na linach se stali nierdzewnej 1×19, 10/8mm (1 rozmiar większe w stosunku do projektu) izolowany achtersztag (jako antena do SSB), wewnętrzny sztag i paduny dla foka sztormowego.
Wszystkie stalówki, ściągacze i okucia wymienione w 2010.

Na maszcie kabestan samoknagujący, 2 biegowy, nr 40, do fałów + 4 knagi zaciskowe.

Żagle:
-Grot, rolowany 37m2
-Genua, rolowana 56m2
-Fok sztormowy rolowany 13m2, ciężki – 430g/m2
-Genaker, 93m2 z rękawem do szybkiego stawiania i zrzucania
-Trajsel 10m2

Materiał grota, genui i foka jest w dobrym stanie, wymiany wymaga pasek UV.

Zapasowe:
-Genua 47m2
-Grot 35m2

Osprzęt kotwiczny:
-Rocna 25kg (najlepsza kotwica na świecie, koszt 700 w 2015)
-s20kg CQR (oryginał) + 20kg Bruce, obie z 2m łańcucha
-70m łańcucha 10mm
-Elektryczna winda Lewmar sterowana z dziobu i kokpitu.

Pokład:
4 bardzo duże nierdzewne knagi i kluzy cumownicze
4 dodatkowe knagi cumownicze

2 kabestany samoknagujące Herken, 2 biegowe, rozmiar 53 do szotów + 2 biegowy Lewmar 40 do lin rolerów.
Kabestan samoknagujący Lewmar, 2 biegowy + 2 knagi samozaciskowe do rolowania grota z kokpitu

Wykłądzina przeciwpoślizgowa Stazo na pokładzie – korek nie drażniący stóp.
Teak na ławkach kokpitu.

Oświetlenie pokładu mocnymi lampami LED
Dziobowe i rufowe szperacze 50W Hella Marine

Instalacje elektryczne
Generator 4kW Fisher Panda 230V (+trójfazowe 380V) z panelem w kambuzie
Transformator separujący 16A Victron z odczepami z 120V>230V
Inwerter 12V>230V 1500W Victron , ładowarka 50A Victron

12V:
400Ah AGM + osobny bezobsługowy akumulator rozruchowy.
Panele słoneczne 2x 85W Kyocera + kontroler Victron MPPT .
Panel 50W Solara (+ miejsce na dodatkowy panel) + kontroler Morningstar.
Generator wiatrowy Rutland 913 250W.
Cyfrowy monitor akumulatorów

Kambuz:
Elektryczna 2 polowa kuchnia ceramiczna, zasilana z lądu lub generatora; mikrofalówka z piekarnikiem i grilem. Mikrofala działa także z baterii poprzez inwerter.

Dwie lodówki, jedna z nich może działać jako zamrażarka.

Instalacje wodne
Ciepła i zimna woda z automatycznym ciśnieniowym włącznikiem pomopy Jabsco. Filtry 5mikronów i węglowy do wody pitnej. Kran z wodą słoną i automatyczną pompą.

50 litrowy boiler ogrzewany z silnika oraz grzałką 230V z lądu. Termostat mieszający wodę do kranów zapobiegający poparzeniu. Krany w kambuzie toalecie i w kokpicie. Prysznice w toalecie i kokpicie. 
Toalete elektryczna Jabsco z maceratorem
Zbiornik ścieków 100l z odbiorem na pokładzie oraz pompą zaburtową z maceratorem

Duża automatyczna pompa zęzowa. Pompa ręczna. Awaryjna pompa zanurzeniowa na 230V.

Elektronika i nawigacja

Raymarine:
ST50 Depth and speed w sterówce i kokpicie
ST50 Wind w kokpicie
Autohelm ST autopilot sterowany z kokpitu sterówki i pilota bezprzewodowego
Gyro sensor

Radar+ plotter z kolorowym wyświetlaczem w sterówce
Radar i plotter czarno biały połączony z systemem w sterówce
GPS
Transponder AIS Comar z anteą niezależną od anteny radia.
Standard Horizon 3500S DSC VHF z zewnętrznym megafonem + dodatkowy mikrofon i głośnik w kokpicie.

Wnętrze:
3 kabiny, 6 luków Gebo, 2 duże luki pokładowe Vetus i Lewmar. Ogrzewanie diesel Webasto rozprowadzone po wnętrzu
Salon z dużymi przyciemnianymi oknami dookoła, kanapy ze skóry.
Okna salonu są z 10mm hartowanego szkła z folią, umożliwiają nawigowanie z wnętrza.
Komplet zewnętrznych zasłon przeciwsłonecznych na okna.

Inne:
Bimini top
Namiot na bom
Obijacze i cumy

Bezpieczeństwo:
Tratwa Seatec (Zodiac) 6 osobowa, (2013)
EPIRB – ACR z wbudowanym GPS (bateria wymieniona w 2013)
2 reflektory radarowe: konwencyjny SOLAS Wheelmark 10m2 i dodatkowy duży Echomaster 50m2 – najlepszy w testach.
Transponder AIS
Radio VHF z Distress aktywowane we wnętrzu i kokpicie

Ponton 230cm + silnik 2.5 konia 4 suwowy Mercury – nowe

Bandera Polska, rejestracja w PZŻ, świadectwo opłacenia VAT.

Jacht znajduje się w Caglari na Sardynii.
 
Cena do negocjacji.

FEATURES

Cagliari, Włochy

LEAVE MESSAGE TO AUTHOR

Human Test: Find the X     5 + 5 =

Polub nas na FB

Wszelkie prawa zastrzeżone www.jachtyjachty.pl